Svärtinge Udde Party!


Fortsätter med Norrköpingsveckan.
Här bilder från festen hemma hos Therese och Angelica förra fredagen.
Bättre sent än aldrig!

Gulltöserna Alexandra och Angelica kom och mötte mig vid vägen.
Härlig brasa var det här!

Så körde vi lappspelet, där man ska försöka lista ut vem man är genom att ställa ja- och nejfrågor.
Både jag och Icka var Snövit. Det blev ju helt tokigt!


En dum lampa var i vägen på alla bilder!

Kungen och Elvis Presley.
En kille var Gud. Det tog en evighet för honom att lista ut det.
"Är jag en människa?"
"Nja... svårt att säga..."
"Är jag en man?"
"Hmm, en tolkningsfråga"
"Är jag svensk?"
"Nja, du kan vara lite vad som helst..."

Stackare. Han förstod ingenting!

Ute hade de byggt en mysig soffa av snö. Tufft!

Tessan hade visst prislappen kvar. Tokstolla!

Viktor var det en evighet sen jag träffade. Riktigt kul att ses!

Tim och Maria var gullparet.

Icka tog med mig till "VIP-hörnan". En soffgrupp på altanen minsann.

En suddig bild på mig och Tessan.

En hårig bild på mig och Icka.

En knasig bild på mig och Mickis.

Bästa skylten!


Sen blev det Macarena-dans!

Snyggaste lappen får avsluta det hela. "Jag klipper allas tung".

Skitrolig kväll rent ut sagt!
Härligt folk och galen dans till gamman 90-tals musik.
Gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0