Skrillor!


Här kommer så lite bilder från i tisdags!

Bianca ville egentligen åka skridskor på det frusna vattnet i Vallgraven, men jag tyckte att det verkade lite riskabelt kanske...

Så det fick bli isbanan på Heden i stället. Fungerade bra det med!
Bianca hade visst åkt skridskor förut, men bara inomhus i ishall.
Tydligen väldigt häftigt att solen reflekterades i isen, haha!


Bianca fotade med någon konstig inställning på Emelies kamera, så allting blev helt grått,
men, men, det går väl an ändå:

Ser ju nästan proffsigt ut! Synd att jag inte åker alls bra i verkligheten.

Alltså, va? Vad tusan är det här?!?
Såg den där lilla tjejen som sitter och posar som en liten popparfjortis först nu.
Men det ser ju verkligen ut som att jag säger till henne på skarpen att gå därifrån.
Mycket underligt.

Nice pic!

Skills!

Hahah, ursäkta? Hoppas verkligen att det bara är mina onda fötter som uttrycker sin ilska i mitt ansikte och inte något form av skäll på Bianca! Vad jag minns var vi båda väldigt glada faktiskt. Härlig dag var det minsann!

Sedan blev det en trevlig fika med Anela i Nordstan och myspys med filmtittande här hemma.
Gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0