Utkik och IKEA


Här har ni lite bilder även från Biancas kamera från våra äventyr igår.
Enjoy!

Typ omöjligt att ta sig fram här!


Haha, lite stel posering kanske?

"YOU SHALL NOT PASS!"
Blev lite inspirerad av den här episoden från Forgetting Sarah Marshall:

Underbart! Kanske inte alls lika roligt om man inte ser det i sitt sammanhang,
men äh, vi hade väldigt roligt åt detta!

Bianca frågade en kvinna om hon kunde ta kort på oss. Hon såg lite nervös ut när hon var tvungen att prata engelska, men inte tänkte jag på att jag kunde pratat svenska med henne istället. Är helt uppe i detta språk nu. Tänker mina tankar på engelska konstant till och med.

Några killar gick förbi när jag satt här. "Fint kort!" sa en av dem.
Kände mig urfånig, uppflugen på en trädgren...


En död fågel. Den ville Bianca absolut ta kort på!

Sen bar det av till IKEA Bäckebol.

En massa mumsigt i kassakön. Det blev en kladdkaka med kaffe för 15 kr för mig!

Såklart ville Bianca ha "Swedish meatballs". Dock var det dyrare på helgen.
45 kr istället för 16 som under veckodagarna.




Min familj ska skaffa nytt kök. Det här tycker jag var ursnyggt!

Fina nya lampor hade de fått in. Inte för att jag har tänkt köpa, men ändå, snygga!


Kommentarer

Postat av: Bianca

"You shall not pass!" hahaha I miss you!

2011-10-27 @ 00:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0