Var är min kvinna?


Jag underar lite smått var Bianca tagit vägen.

Inte är hon i vår lägenhet i alla fall!
Hon går inte att få tag på heller. Mobilen verkar inte fungera här.

Jag som kommit på den utomordenliga idén att gå på after work och käka gratis buffé!
Det lär nog inte finnas någon mat kvar när hon dyker upp. Typiskt.

Men jag ser att hon köpt på sig Vegemite, så hon klarar sig nog ändå.

Var tusan fick hon tag på detta australiensiska äckelpålägg?!?
Hon hade det säkert med sig hemifrån...


Här har ni en film på när Emelie testar Vegemite i Sydney.
Inte så gott! Jag älskar minspelet som avslöjar ren avsky, haha!


Försökte förresten få tag på lite folk till att joina afterworken.
Smsade fem vänner här i Götet, men alla hade redan andra planer för kvällen. Tusan då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0