Mötet med den blöta benslukaren

Är påväg hem till Marcus i Svingeln för att umgås med folk och käka varma mackor.
Men jävlar vad det har regnat idag!

När jag skulle ta mig fram på gångvägen till spårvagnen möttes jag av en stor sjö som blockerade vägen helt.
Gav det ändå ett försök att smyga förbi på ena kanten, men den sjön gick inte att lura! Lyckades istället trampa ned i ett stort hål som fångade hela min fot och en bit av benet. Tusan!
Bara att bege sig hem igen och byta till nya byxor, gummistövlar och ett stort paraply.

Lite försenad, men skapligt torr och med glatt humör sitter jag nu på spårvagnen påväg till Brunnsparken där jag ska möta Bella.
Vilket äventyr det här blev!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0