Motorsågsmassakern och bullfika

Idag har det varit en fullspäckad dag då jag knappt varit hemma alls.

Dagen började hos Jimmy där det blev tre filmer på raken; Cast away - filmen där Tom Hanks kraschar med ett flygplan och kämpar för att överleva ensam på en öde ö (riktigt jäkla bra, spännande och känslosam film. Se, se!), sedan gick vi över till Motorsågsmassakern (ja ni hör ju bara på namnet vilken fruktansvärt jobbig titta-genom-smal-glipa-under-täcket-film!) och till sist lättade vi upp stämningen lite med musikalfilmen Grease som varken jag eller Jimmy sett tidigare. Lite illa med tanke på vilken klassiker det faktiskt är, men jag ingen av oss tyckte speciellt mycket om den.

Jimmy den knasen orkade inte göra så mycket mer eftersom han suttit uppe hela natten och skrivit låtar.
Vända på dygnet, javisst!

Åkte hem en superkortis för att få i mig lite mat och skjutsa syrran till stallet, sedan bar det av in till stan där jag mötte gullstrumpan Anna.
Vi köpte på oss lite bullar och naturgodis och så blev det en liten spontan fika hemma hos Calle.
Trevligt, trevligt!

Efter några timmar begav jag mig till Världens bar för härligt umgänge och snack med Marcus och Dylan.
Jimmy prioriterade visst att sova framför att hänga med oss. Bättre att sova på nätterna kan jag tycka...
I alla fall, en riktigt gemytlig liten avslutning på en väldigt bra dag blev det faktiskt!
Norrköping har sina stunder.

Bilder kommer senare, datorn har jag icke med mig här!


Kommentarer

Postat av: Jimmy

Fyra filmer blev det faktiskt. Du glömde "Äntligen midsommar" med Olle Sarri..fantastisk rulle..eller nåt.

2011-01-19 @ 10:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0