Portföljjakten utmaning #1 - Alla bidrag


I portföljjakten som jag skrev om här, ingår det att länka alla bidrag samt välja ut en personlig favorit.
Galet svårt att välja, men den jag gillade allra bäst var nog ändå denna,
av Caroline Johansson:

Riktigt fin och kul idé med en massa små pilliga detaljer.
Hon uttrycker verkligen sin egen stil på ett bra sätt här med härliga mönster och snygga illustrationer med fina linjer.
Slår mitt eget bidrag med hästlängder!
Det känns som att jag inte fattade grejen riktigt. Kanske borde använt mig av Illustrator istället.

De andras fina bidrag (klicka för bildlänk):







http://anywayz.se/blogg/wp-content/uploads/Janna_Preview.jpg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0