Rom och cola i Svingeln


När vi ändå är inne på helgen, fortsätter vi med lördagen!

Varma mackor hemma hos Markus!

Det bjöds på rom och cola!
Dock lightcola, så lite för sött för min smak, men det slank ner ändå!

Bella var nyklippt och fin i håret!

Posering på den stora uppblåsbara madrassen...

Vete tusan vad jag gör, men jag ser glad ut i alla fall!

En arg Peter!

Grabbkärlek!

Goda mackor blev det! Dock lite lustigt med varm avocado, men annars finemang!

Här får man mysa!

Coolaste väggen!

Någon fick för sig att vi skulle dricka irish coffee.
Men det blev rom istället för whiskey, matlagningsgrädde som inte ville fluffa upp sig
istället för vispgrädde och florsocker istället för farinsocker. Helt okej, men inte ultimat.


Sen kom även Jesper. Trevligt, trevligt!

Sen blev det sällskapsspel i form av "Med andra ord". Kul!
Sandra kom hem och vi spelade tjejerna mot killarna.
Vi ledde till en början, det var sedan en hård och jämn kamp ända till slutet, men killarna lyckades vinna. Skit också!

Det blev en tidig hemgång för mig då det väntade plugg hela söndagen lång.
Försökte ta en bild på sjön på gångvägen här utanför, men det gick ju... sådär.
Riktigt dimmigt var det, så det blev ju bara en massa blurr!

Ja, ni ser ju.
På de djupaste ställena höll det på att rinna in i stövlarna. Galet!


Kommentarer

Postat av: Bella

Fin bild på mig, jag snor den. Man ser ju vem som fastnar på kameran i vårt förhållande :)

2011-01-13 @ 14:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0