Kalasbyxor


Lite bilder från veckan!

Tisdagen började som sagt hemma hos Jimmy.

Finfin utsikt över staden vare här!

Jimmy hade sladdriga pyjamasbyxor på sig, som jag sa var kalasbyxor.
Sen blev jag osäker på vad kalasbyxor egentligen är, så vi sökte på Wikipedia!

För er som har svårt att se den mycket skarpa texten:
"Kalasbyxor är detsamma som tjockare strumbyxor - alltså inte tunna nylonstrumpor, utan ofta kulörta, stickade barnstrumpbyxor".
Jag hade helt fel alltså. Pappa har lurat mig hela min uppväxt! Jag som trodde att kalasbyxor var stora sladderbrallor.

Här skapas det finfin musik!

Sen blev det filmmaraton:



Jimmy gick loss lite med kameran, som sedan var fylld med sådant här:

En massa poserbilder som han sedan visst raderade i panik när jag skulle åka hem.
Det var bara två posebilder kvar sedan. Plus att han tog bort en hel del annat. Dumskalle!

Jag for iväg och mötte Anna i stan.

Hittade en konstig vit and under promenaden dit.

Vi köpte gotta och gick hem till Calle.

Tassen låg i fotöljen när hon inte hade ryck och sprang fram och tillbaka över hela lägenheten och klöste på alla möbler.

Jag snackade med Marcus i telefonen.
Kamerajäveln krånglade igen som ni ser.

Sen kom Calle hem. Myspysgos på dem två!


Sen for jag iväg igen.
Till Världens bar denna gång, för lite trevligt snack med Dylan och Marcus.

Fick ett fult ljus av Anna som varken hon eller Calle ville ha i lägenheten.
Eh... tack! Det fick stanna kvar på Världens.

Marcus som kör på ett vitt år (får se hur länge det håller!) nöjde sig med en latte, medan Dylan körde på en stor stark. Jag drack nog... ingenting vad jag minns. Det var lustigt.

Gullsyrran och kissen var söta när jag kom hem.

Toppendag ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0