Men Yes alltså!


En himla bra nyhet!
Loggade in på LADOK för att se om resultatet för den senaste kursen kommit upp.
Det hade det.

Och till min förvåning fick jag se: VG i betyg!

Trodde verkligen inte att jag skulle få fullpott på denna kurs då jag var väldigt osäker på om jag hade fått med allting i den examinerande rapporten, men det hade jag visst!

Responsen jag fick av examinatorn:

Du har en tydlig inledning och begreppsförklaring där du förklarar utvecklingspedagogiken och de fem principerna på ett utmärkt sätt. Ditt syfte är också tydligt liksom ditt genomförande. Genomförandet är lätt att följa för mig som läsare. I analysen analyserar du situationen på ett utmärkt sätt där du också gör ett gott försök till att gå på ”djupet” i ditt material. Det finns en röd tråd i din text och du refererar till relevant litteratur. Diskussionen avslutningsvis binder ihop de övriga delarna. Sammanfattningsvis är din rapport välskriven till innehåll och form. Du har en röd tråd genom arbetet och ett välformulerat språk. Som opponent har du gjort ett bra arbete. Din text är redan nu välformulerad så fortsätt på samma sätt framöver i kommande uppgifter.

Tjohej, nu är jag glad!
Typ lika glad som här:

Eller nja, där tog jag i lite. En kängurukram om benet är ju total lycka!


Kommentarer

Postat av: Fat Mama

Grattis min Gris! Bra jobbat!

2011-01-29 @ 10:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0