La studio


En hög med bilder från i onsdags!

Jag och Dylan hängde med Jimmy till studion där han, Martin och Hannes lirade för fullt.
Jäkligt duktiga grabbar!


Jimmy på trummor.

Hannes på bas.

Och Martin med coolaste tigertofflorna på sång och gitarr.


Dylan med tjusiga öronproppar.



Alltså den här bilden. Bästa!!!
Det är något jävligt galet och snyggt över den på samma gång.
Blicken, tapeterna, inramningen...
Ligger som skrivbordsbild på Marcus dator nu dessutom.

Ah, det blev instrumentrotering här förresten. Jimmy tog över basen.

Hannes hoppade till mikrofonen och gitarren och Martin lirade trummor.
De kan ju fasen allt!

Sen fick vi också spela!

Jag i min fula fleace. Det var kallt där. Men jäklar vad kul det var att spela!
Hade aldrig suttit vid ett par trummor förut, men de tyckte att jag spelade bra, så det gör jag gärna om!

Sedan kom synthen fram och det blev lite mer finstämt.
Gillart!

Jimmy ser nöjd ut minsann.

Gud vad jag blir imponerad av musikaliska människor. Folk som kan spela hur många instrument som helst och allt låter riktigt bra.
Saknade bara att höra Jimmy sjunga. Jag vet ju att han har en grymt jäkla fin röst!
Sådeså! Kom igen nu!
Och Jimmy se till att skicka iväg alla dina svinbra låtar till ett skivbolag nu så det blir något med dig!


Kommentarer

Postat av: Martin (med tigertofflorna)

Haha, härlig bild på bas-Jimmy! En typisk Jimmy-pose :-)

2011-01-03 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0