Solsken, sushi och skruvande


Det blev ett par trevliga dagar med mamsen som nu har åkt hem till Norrköping igen.
Igår började vi dagen med en härlig promenad i solskenet!

Kolla på den här bilden.
Ser det inte väldigt mycket ut som att hon går i en lång uppförsbacke.
Men det är nerför ju! Helt skevt perspektiv.

Tog med mamsen till parken vid Vågmästareplatsen.
Hon ville kolla på utsikten över Göteborg.


Vi hittade träd som var konstigt täckta med tunn tunn is. Träet såg ut som slipad sten nästan.


Upp mot toppen!


Här hade det nyårsfestats! Flaskor överallt.


Halt!

Mamma hittade en kotte som hon tyckte var mycket fin. Haha.

En fin skola!

Sen vandrade vi runt i Nordstan och käkade sushi. Gott!

Åkte hem och skruvade upp spegeln i hallen med nya borrmaskinen/skruvdragaren!

Innan: fult placerad på marken.

Mäta, mäta, borra borra, i med plugg, skruva skruva!

Men titta så snajsigt!




Hade ner min fallskärmshoppartavla på marken så att glaset gick sönder.
Ni ser ju hur nära jag är med huvudet där på bilden när jag skruvar.
Men jag sopade bara upp glaset och satte tillbaka tavlan igen. Lite charmigt sådär!


Kommentarer

Postat av: lindaaah

Åååh supermys ju! Snygg mamma&Moa!!

2011-01-04 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0