Balans


Alldeles för mycket tankar snurrar runt i mitt huvud just nu och jag vet varken ut eller in om någonting. Worddokument är bra till att skriva ned sådant som är alldeles för privat för bloggen har jag märkt. Men jag mår bra av att skriva av mig, rensa huvudet lite.

Fyra sidor fyllda med fina minnen och förvirrat krafs.
Jag vågar inte riktigt göra just precis vad jag känner för just nu. Jag hatar när jag är såhär.


Någonting jag inte gillar är att tappa kontrollen. Eller tappa och tappa. Jag hade nog aldrig kontroll över situationen från första början. Men har jag någonsin det när det gäller sådant här? Det känns som att det hela tiden är upp till alla andra. Jag är bara en bricka i ett jävla spel där jag låter andra bestämma reglerna. Men ibland kan ingen reglerna och då blir det kaos tills man bestämmer dem tillsammans. Kanske bäst så.


Men tack för att du finns. Du är fin och det är omöjligt att helt släppa taget om dig.

Slänger in en gammal bild på mig här bara för att... ja. Den passade bra!

Och nu är jag faktiskt utvilad och i fas efter festivalande och en mycket bra och upptagen Norrköpingsvecka med jobb, grymt bra träningar och fina människor. Så imorgon blir det mer bloggande kan jag lova!

Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0