5 timmars sömn, jahopp

Inatt var det svårt att somna. Låg i nästan två timmar och försökte koppla av och känna någon form av trötthet. Det gick tillslut efter lite mobilspelande och lyssnande på Filip och Fredriks podcast.

Trodde jag skulle vara hur seg som helst idag, men trots detta hade jag världens skönaste morgon. Ställde klockan för att hinna med en spårvagn som jag tänkte gick 06.20, men sen visade det sig att jag tittat fel och den jag skulle med gick först 12 minuter senare. Plötsligt blev det en massa tid över att bara ta det lugnt på. Jag hann till och med med en tidigare buss till Mölnlycke och slapp stressa från hållplatsen till förskolan. Underbart!

Nu är jag hög på koffein och socker från rastens fika, så jag ska nog klara av den här dagen utan större bekymmer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0