Dagen i bilder



Möttes av ett slött men glatt gäng på solterassen nere vid ån utanför Bella och Peter.
Ben med solbrillorna och Frippe på mage.

Bella hade bakat morotskaka. Gott!

Medan Bella dammsög roade jag mig med att ta egobilder och läsa bloggar... haha!
Sedan begav sig Bella och Peter ut på en löprunda och jag for in till stan för att kolla på tält.

Mötte sedan upp Johanna för dagens andra fika.
Även om det var riktigt länge sen vi sågs sist så är Johanna en sådan person som man kan prata avslappnat och naturligt med om allt möjligt. Härligt! Vi uppdaterade varandra om plugg, jobb och sommarplaner och jag fick höra en massa spännande saker från Johannas Asienresa. Åh, jag blir verkligen galet sugen på att åka iväg ett slag när man hör om allt hon upplevt!

En lyxmuffins på Condeco fick det bli. Hallon, rinnande choklad och så maräng på toppen. Svingod!

Det här tältet fick det bli förresten: Ett tremanna McKinley-tält från Intersport, nedsatt från 800:- till 500:-. Kändes som ett bra pris! Det fanns billigare tält på Stadium, men jag ville ha ett med ett litet förtält (eller vad man ska kalla det) som går ut en bit från själva ingången, så att det inte blir dyngsurt i hela tältet om man drar upp dragkedjan när det regnar.

Det blev även ett regnställ från McKinley på Intersport i klassisk rött och svart. Snyggt och något jag inte kommer tröttna på i första taget. Sedan en snorbillig sovsäck, 99:- på Stadium. Hoppas att den är tillräckligt varm bara! Det står på att det ska vara behagligt varm sovandes raklång i den ned till +7 grader. Mycket kallare än så borde det inte bli. Väl?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0