Snart dör jag huvudvärksdöden


Fy fan.
Jag känner mig bara så jäkla uppgiven.
Just nu har jag så fruktansvärt ont i huvudet att det känns som att jag ska kräkas.
Huvudvärkstabletter hjälper inte alls och jag vill bara dö en smula.
Det var precis likadant igår, hela dagen. Och så skulle jag jobba utomhus i flera timmar i starkt solljus vilket gör huvudvärken värre, samtidigt som pollenallergin kliade sönder mina ögon. Inte roligt. Speciellt inte när man vill vara en engagerad pedagog som ska se efter 16 småbarn.

Det känns som att jag har provat allt nu.

Jag har bettskena när jag sover då jag pressar ihop käkarna på natten, jag har testat synen och försöker ha glasögon så ofta jag kan (linser fungerade inte alls bra på mig), jag har tagit blodprover, varit på akupunktur sex gånger, pratat med en psykolog och testat sjukgymnastik.
Ingenting hjälper.

Helvete.
Konstant spänningshuvudvärk jämt. Oftast ett litet malande som går att stå ut med, men extrema dagar som denna är det här inte roligt alls.

Hjälp mig, någon!

Slänger upp en bild på mig och farmor från i torsdags,
bara för att en detalj på den här bilden som är så fake att de inte är sant.
Jag kan skratta lite gott åt att ni omöjligt kan lista ut det, och så mår jag en smula bättre.

Eller, är det någon som har falkögon?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0