SOMMARLOV!


Nu är jag äntligen klar med ALLT för den här terminen.
SÅ HIMLA SKÖNT!


Hade examination idag av denna kurs där vi opponerade på varandras arbeten och fick höra synpunkter från examinatorn. Det gick riktigt bra med intressanta diskussioner om alla arbeten och tänkvärda synpunkter att ta med sig till skrivandet av nästa rapport.
Alla blev godkända, vilket innebär ingen komplettering och SOMMARLOV!

Sorry att den här bloggen har varit dödstråkig på sista tiden. Har hur mycket som helst att skriva om egentligen;
Veronica Maggio på Liseberg, Cheerleadingläger och övernattning hos Linda i Oslo, roliga upptåg med härliga vänner och cirkusföreställningar i Norrköping, jobbigt jobbande utomhus med konstant kliande pollenallergiögon, jävelhuvudvärk, testandet av Marabous nya choklad, med mera, med mera. Men jag har helt enkelt inte haft tid.

Men jag LOVAR det ska bli bättring de närmsta dagarna, för nu har jag som sagt sommarlov.
Välbehövligt.

En glad Moa som äntligen kan slappna av utan att ha tankarna på en massa kurslitteratur...

Nu: Bästa Big Brother som tyvärr lider mot sitt slut om ett par dagar. Snyft.
Deltagarna i Big Brother-huset har blivit mina bästa vänner under hektiska pluggdagar då man inte har tid att träffa sina riktiga vänner. Det har blivit galet mycket skratt åt de härliga filurerna en timme om dagen. Det kommer att kännas tomt när de lämnat mig.


Speciellt den här snyggingen. Martin Granetoft, morr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0