Talangminnen


Såg finalen i Talang förut.

Har inte alls sett något tidigare från denna säsong, men jäklar vilka duktiga personer som nått årets final!
Vinnare blev Simon Westlund som genom tävlingen löst en Rubriks kub med en hand, med fötterna och nu med förbundna ögon - på 55 sekunder! Helt otroligt smart och fingerfärdig 16-åring. Jag blir så grymt förundrad och imponerad! Kolla här bara:

Att han klarar det med det där publiktrycket också!
Vet precis hur nervös man kan vara, var ju själv med i Talang 2007. Minnet kastades tillbaka i tiden och jag var tvungen att kolla igenom alla bilder från tävlingen.
Underbara Olanatruppen!

Så små alla är! Jag längst till höger.

Mickis!

Här fick vi sitta och vänta i flera timmar. Inte så himla flashigt bakom det glammiga studion.

Olana med Tobbe Blom.

Tobbe Blom och jag! Morr!

Bertan!
Det var han som inte röstade vidare våra pyramider.
Fick två gröna symboler av de andra domarna, men Bert tyckte inte att vi passade på en sådan typ av scen. Vad han nu menade med det. Den jäveln.

Har letat och letat efter vårt framträdande som visades på TV4, men det finns ingenstans.
Ni får nöja er med ett klipp från tävlingen i Riga i januari förra året, där vi knep andraplatsen.
Andra dräkter, annan musik, andra danser, men samma pyramider:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0