Elvispkyssar


Somnade 23.15,
vaknade först av väckarklockan 7.15, låg och läste ett tag tills jag inte kunde hålla ögonen öppna längre och somnade då om.
Vaknade igen 10.30.

Elva timmars sömn! VA?!?

Känner mig fortfarande jättetrött och konstig i kroppen.

Kanske beror det på nattens sjuka drömmar med hångel med Eric Saade (gah, jag skäms lite), som var väldigt bestämd och ville att jag skulle hålla tungan mer still, någonting med Marcus och en tvättmaskin, dockteater, kondomer på fönsterbrädet och vandringar i Italien. Eller så beror det på att jag nu äter två panodil och en ipren tre gånger om dagen mot inflamationen (?) i min axel. Det kanske gör mig dåsig.

Märkligt är att jag har mer huvudvärk än jag annars brukar ha. Ska inte värktabletter motverka sådant?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0