Grattis till mig!

Va? Jag kan inte tro det! Jag har vunnit något!
Jag som aldrig vinner något annars.

Efter Läromedelsutställningen jag var på i onsdags fyllde jag i en lapp med tre lätta frågor som man skulle svara rätt på (vilken adress jag befann mig på där utställningen var, vem Bill Skärgård spelar i I Rymden Finns Inga Känslor, och vilket datum den stora läromedelsmässan i Eriksberg startar), inte ens en motivering eller utslagsfråga krävdes.

Fick ett mail nyss där det stod att jag vunnit ett årskort på Universeum. Wohoo!
Universeum med alla häftiga utställningar, exotiska djur och roliga experiment där man kan roa sig i timtals och som annars är svindyrt att gå på. Det ska jag verkligen utnyttja! Ensam då, antar jag. Jag får nog bara ett kort. Ska hämta ut vinsten på måndag, vi får se då.

Från Universeum med Anela i september (fribiljetter såklart!):



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0