Mot Norrpan!

Det blir ingen Melodifestival för mig ikväll.
Nä, för nu sitter jag i en bil till Norrköping med Emelie, hennes mamma och pappa!

Emelies föräldrar var i Götet över dagen, åkte med oss till IKEA för att köpa tre hyllor till lägenheten, skruvade upp allting samt tvättade fönster. Great!
Köpte mig en underbart fin matta som jag sneglat på varje gång jag besökt IKEA den senaste tiden. Nu pryder den mitt rum så fint, så fint. Bilder får ni se när jag är tillbaka i Göteborg igen.

Det blir en väldigt kort vistelse i Norrpan. Måste vara tillbaka senast kl 15 på måndag igen, då vi har ett litet möte med basgruppen för att titta på varandras examinationsarbeten i kursen.
Har ingen aning om det finns något bra billigt tåg eller buss hem igen, men det löser sig säkert! Det brukar det göra.

Så umgås med mig imorgon så mycket ni bara kan alla härliga Norrköpingsmänniskor!
Jag har saknat er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0