Sommar i Norrpan!

Det blev inget Lisebergsjobb. De ringde och meddelade det en halvtimme efter intervjun igår. Bra att veta redan nu i alla fall.

Vi var nio personer på intervjun, en gruppintervju igen alltså. Om jag fattade det rätt skulle de välja ut fyra som skulle få jobba på shoppingavdelningen, med att sälja souvenirer, godis, attraktionsfoton och sådant.

De letade efter rätt personlighet, någon som skulle passa ihop med och komplettera de redan anställda från tidigare säsonger.
Jag tyckte att jag gjorde riktigt bra ifrån mig. Svarade på alla frågor, var framåt och positiv. Tyckte att jag gjorde mitt bästa och lyckades visa vem jag är som person, men tydligen var det inte vad de sökte.

Synd för dem! Tror att jag skulle kunnat prestera riktigt bra på det jobbet.
Nu verkar det bli en sommar med cirkusskolejobb i Norrköping istället. Inte mig emot.
Hoppas bara att jag kan få så pass många veckor att jag kan tjäna mig en slant.

Fick för övrigt äta hallonpaj på jobbet igår. Gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0