En solig lördag


I lördags - en härlig dag med mycket trevligt hemligt sällskap
(nu leker jag lite storbloggare här...)

I Nordstan var det helt tjockt med folk och SM för unga bagare.

Ge mig en Pingu!

Vi gick på en härlig solpromenad. Besteg ett berg och tittade på utsikten.

Fina Götet!

Sen blev det sushilunch (eller snarare middag för mig eftersom jag vaknade 04.00 och åt lunch vid kl 10...).
Finfint ställe vid Järntorget med supergod mat. Speciellt laxen, den liksom smälte i munnen.

Sen en promenix vid hamnen.

Fotade med min lille kompaktkamera. Himla bra kvalitet på bilderna faktiskt!

Med en kaffe från 7eleven. Smask!

Vid Lilla Bommen togs det bröllopsbilder. Stackars bruden, det där måste varit iskallt!
Han längst till vänster där sprang runt runt statyn och filmade brudparet från olika vinklar. Skulle bra gärna vilja se hur den där filmen blev sen!

Hjulet och Operan.

Sen blev det bowling!
Lite kul att se hur grabben reagerade vid missar, striker osv.
Men inget jobbigt humör där inte, han var bra att spela med!

Jämt som tusan var det, men jag vann tillslut. Hurra för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0