Ibland blir det inte som planerat


Tänkte åka och träna i Gymnastikens Hus, men jag var tvungen att vila ett slag och sedan det tog tid med matlagning, så allting blev helt försenat.
När jag sedan satt på spårvagnen och hade kommit halvvägs till stan upptäckte jag att jag glömt mobilen hemma. Sicket skit!
Hade tänkt förfesta med freerunning-killarna och möta Becka och Karin ute senare ikväll, men det funkar ju inte om man inte kan få tag på varandra. Så bara att vända hem igen.

Kändes onödigt att åka ut till Bergsjön när jag ändå inte skulle träna, så har fixat iordning mig här hemma istället till lite peppande musik.
Har levt lite i ovisshet om kvällens utgång då jag inte lyckats få tag på någon, men nu precis ringde Joseph så det blir förfest i Kållered om en timme. Har grundat med lite kaffe för att hålla mig vaken. Det blir nog bra!

Tjingtjing!
Nytt linne, ny hårfärg - lite mörkare, lite rödare. Men det ser man inte så mycket av här.
Får fota ute i solljuset imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0