Jag kommer!

Veronica Maggio på Liseberg ikväll!
Underbart!

Senast jag såg henne var vid fotningen för Folkbladet 2008.
En riktigt bra konsert!
Hoppas på en ännu bättre ikväll. Det nya albumet innehåller en hel del grymma låtar som går på repeat på Spotify.

Känns kul att se en artist som jag verkligen har hört allt utav. De senaste dagarna har jag återupptäckt en hel del låtar från hennes gamla album dessutom. Finfint.

Sitter nu på Vasastan med Emelie och Karin och njuter av ett glas cider och gratisbuffén.
Gött!

Vi borde nog dra oss till Liseberg strax. Konserten börjar först 20.00, men det var över 11 000 attending på eventet på Facebook, så det lär nog va rätt knökat. Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0