Ett däckat födelsedagsbarn


Det blev en fastastiskt trevlig Valborgskväll hemma hos födelsedagsbarnet Robert i Kungsbacka igår! En kväll som började galet bra, men tyvärr slutade med en jäkla massa bussåkande, iskallt irrande på stranden i Åsa och en däckad Robert i Alex källare. Ibland blir det kanske inte som planerat...

Bilder kommer!

Nu dör jag lite av tristess.
Håller på med jordens tråkigaste skoluppgift där jag ska traskribera en 5 minuter lång videosekvens från praktiken, dvs skriva ner ordagrant vad som sägs och görs på filmen. Jag måste få med varenda replik, gest, blick och uttryck, utan att lägga in egna tolkningar och värderingar av det som händer. Det tar tid. En minut in i videosekvensen är jag uppe i två sidor text. Det blir mycket skrivande idag!

Tyvärr kan jag inte alls motivera mig till att göra detta. Kan inte koncentrera mig fullt ut, utan blir hela tiden nyfiken på vad som händer på facebook och i bloggvärlden. Borde stänga ner internet idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0