Stand up!


I fredags efter praktiken ringde jag Bella för att se vad hon hade för sig.
Det visade sig att hon var på stand up med Peter och Matilda.
Passande nog befann jag mig endast 5 minuters spårvagnsfärd därifrån, så jag begav mig till Olskroken och Tidbloms Pub för att få skratta lite jag med!

Sötisar!

Gullungen Matilda och en trött Moa.

Stand up på g! Så jäkla härlig stämning på det här stället! Vi var nog bland de yngsta, men allting var så himla trevligt, så hit går jag gärna igen.

Riktigt många duktiga och galet roliga komiker showade loss på scen.
Här är kvällens bästa, 21-åriga Ludde Samuelsson. Man skrattade ihjäl sig flera gånger om under halvtimmen han stod på scen.
Ett litet klipp från ett annat ställe med Ludde in action:

Peter fick fatt i kameran och tog en mycket smickrande bild på sig själv.

Vi ville inte vara sämre! Fy...


Stand up kör de första fredagen varje månad, så nästa gång blir 3:e juni.
Gratis inträde och hur trevligt som helst. Följ med mig dit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0