En röd rumpa


Har haft på mig ett par chinos idag som jag införskaffade på H&M igår. Gick förbi spegeln påväg till toaletten och snurrade runt lite för att se om de fortfarande höll passformen.
Och ni kan tro att jag fick en chock när jag såg att hela rumpan var täckt med rött ludd!

Vad tusan! (Det syns betydligt mer på riktigt dessutom!)

Insåg sedan att det kom från Emelies morgonrock som jag måste suttit på i soffan.

Tur att man har en sådan här roller som tar bort damm från kläder!

Det hade varit lagom kul om jag bara hängt byxorna på en stol och sedan tagit på dem igen i morgon bitti utan att märka luddet. Undrar om någon skulle vågat påpeka det under min vandring genom stan till bussen imorgon? Ungarna på förskolan hade skrattat åt mig i vilket fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0