Mot frisören!


Igår kom jag till mitt kära Norrköping!

Stannar här tills imorgon eftermiddag. Gött mos.
Min första anhalt blev frisören. Passade på att fota en smula vid Strömmen på vägen dit.

Där i Rådhuset jobbar min moder. Det där tornet syns över nästan hela staden.



Östgötatrafikens färgglada bussar - gillar dem!

Fina gamla huset där Skeppsfourneringen ligger.




Innan såg jag ut såhär. Alldeles för risigt och med kluvna hårtoppar. Det håret överst hade liksom blivit alldeles för långt och hade inte längre något snyggt fall. Bara platt med en lugg som gick ner till munnen.

De bjöd mig på världens äckligaste kaffe medan jag väntade. Sådant där snabbkaffe som bara smakade beskt.

Någon hade roat sig lite med Johnny Depp, hehe.


Sådär ja! Så tjusigt så! Det ser nästan mörkare och rödare ut nu, men jag har inte färgat det. Det kanske bara ser så ut för att det är kortare, eller något. Nöjd är jag i alla fall. Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0