De allra första morgontimmarna


Efter en natt med knappt tre timmars osammanhängande sömn på en bullrig flygplats, aktivitet sedan halv fem i morse med incheckning till flyg, en lång föreläsning och några timmars diskussion i basgruppen om våra inlämningsuppgifter, är jag äntligen på väg hem mot min sköna säng.

Det har varit några riktigt bra dagar i England, men just nu vill jag bara sova innan jag kan uppdatera er mer om resan.

Jag bjuder på en iPhonebild så länge - Göteborg i gryningen från ett flygplansfönster:



Kommentarer

Postat av: Rob

En kul grej: http://svtplay.se/v/2533870/dr_alg/del_2_av_10__elvis_skoldpadda?sb,k144242,2,f,-1

2012-01-10 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0