Hoppjerkan


GAH!

Jag orkar inte hoppa runt på ett ben längre!
Kan ju knappt ta mig runt i lägenheten. Så mycket som jag studsar omkring på den andra foten nu så lär jag väl stuka den med snart... Det går nästan snabbare att krypa när jag ska förflytta mig någonstans.

Som ni förstår så blev det inget jobb idag.
Skit. Hade sett fram emot det!
Istället har jag placerat mig på min mjuka matta med lindad fot och ett gäng kursböcker i knät.

Vill jättegärna gå på föreläsningen imorgon om läs- och skrivinlärning ur ett flerspråkigt perspektiv, men om mitt tillstånd ser likadant ut i då klarar jag knappast av att ta mig dit.
Ett par kryckor till övers, någon?
Annars får jag väl krypa genom skolans korridorer...

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0