Kunglig fest!


Världens trevligaste och mest underliga fest igår där man möttes av Carl Gustav i överflöd!

Bakelser i överflöd!

Och Silvia i överflöd!

Värdinnan Malin som precis fyllt 26. Hurra!

Malin fick världens charmigaste disktrasa i present. Kunglig!
Victoria, Daniel och så den kommande babyn med på ett hörn.

Så gott!





Emilie hade precis varit hårmodell, därav megafluff!

Emilies hår fick bli lösskägg och en päls åt kungen.

Johan dokumenterade kvällen med sötaste engångskameran.
Och jag käkade snickerskakor från himmelriket.


Obligatorisk gruppbild! Galet creepy. Som en jäkla sekt, haha!



Runt 2-snåret drog några ut på krogen och jag följde med ett annat gäng som drog på efterfest. Men jag var påväg att inte komma därifrån, för någon hade tagit min ena känga! Letade igenom hela hallen där det fanns kanske fem olika par svarta kängor, snarlika min egen, men ingen var min!
Tillslut tog jag en annan ensam svart känga och tänkte att någon måste ha tagit fel och fått med sig min ena känga istället. Den var rätt storlek, men mycket högre i sulan, så det kändes som att jag haltade när jag gick.
Efter att vårat lilla gäng hade gått en bit fick jag syn på kängan! Och mycket riktigt - den satt på någon annans fot. Så vi bytte. Hon hade inte märkt ett dugg. Mycket märkligt! Men glad var jag för att få tillbaka min sko!

Sedan befann vi oss på efterfest där det hände absolut ingenting. Kvällen slutade i alla fall med världens godaste surdegspizza, en kopp te och alldeles för sent i säng.

Hur galet bra kväll som helst! Helt underbart att lära känna så många trevliga människor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0