London weekend!


Om några timmar drar jag till London för att hälsa på min underbara vän Josefine!
Eller, mestadels kommer jag att spendera tid i Southampton, 2 timmar med buss utanför London, där Josefine bor med sin kille Sam. Jag hoppas på riktigt sköna och soliga dagar utan typiskt England-regnrusk!
Flyger hem tiiiidigt på tisdag morgon igen.

Hade tänkt ta med mig nya kameran, men eftersom jag flyger på lite osmidiga tider som inte alls passade med bussarna till Southampton, så får jag spendera två nätter på flygplatsen. Det känns inte så smart att ta med en helt ny kamera som riskerar att bli snodd när man sover mitt ibland en massa folk...

Tog en hel massa bilder när jag var där med min Australiensiska vän Bianca i februari i alla fall. Ett litet urval:



Vi var på bästa nattklubben Koko - helt galet mycket folk och dans, dans, dans!







Här hoppas jag att jag kan fynda!

Vägen till Southampton - inte helt fel!
'
Jossan! Imorgon förmiddag ses vi. Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0