Nyår!


Nyårsafton började hur fint som helst - klarblå himmel, frostklädd mark och solsken.

Jag skjutsade Malin till stallet, sedan kom det kusiner med föräldrar på besök från Stockholm, men de fastnade visst inte på bild.

Nyårsklänning på! Ovant med långklänning, men jag gillade det. Kände mig urtjusig!
Så bar det av hem till Marcus.

Alldeles nykläckta Vincent (nåja, snart två månader gammal) var på besök med pappa Patrik.


Hårdrocksunge med hårdrocksmorbror!

Victor och Felicia hängde också uppe hos Marcus ett slag. Jag gjorde en fläta i Victors hår, men den satt inte kvar sådär superbra direkt.

Marcus med en äkta orkidé och en orkidé i plast. Gissa vilken som är vilken!

Tobbe, Emmely och Dylan.

Ullis var där minsann!

En liten iPhone-bild på Marcus syster Sandra med bäbben.
'



Mina förhoppningar:
  • Förbättra min tyska
  • Bli av med huvudvärken
  • Få en bild publicerad i en tidning
  • Åka till ett varmt land
  • Seriöst organisera och radera bilder från datorn
Det klarar jag va?

Så gick vi ut i trädgården för att fira in det nya året.


GOTT NYTT ÅR!

Det blev första januari... och Marcus fyllde 25! Hurra!


Jag, Marcus, Ullis och Dylan blev kvar ett tag och satt och snackade i soffan i vardagsrummet.
Men så blev jag så trött, så trött att jag somnade bums, med klänningen på och allt.

Jag slumrade sött till det här...

...och vaknade till det här! Äntligen lite snö!

En något sliten tjej.

2012 ska bli riktigt ett bra år. Det har jag bestämt!

Hehe, hittade den här bilden på facebook:

Något jag missade...?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0