Stukad fot


Det går så otroligt bra på träningen nu känner jag.

I måndags blev jag skallad i halsen och idag kom jag inte därifrån i mycket bättre skick.

Idag tog jag sats och sprang mot trampetten, fick perfekt avstamp och riktigt bra höjd i volten, gjorde en halvskruv men sen... landade jag i skarven mellan två tjockmattor, vred till foten och ja, den stukades. AJ! Ajajajajajaj!
Jag låg och plågade mig i smärtor och fram rusade en idrottslärare, en massör och en sjukgymnast. Vi har kompetent folk på våra träningar minsann!

Det verkade inte vara bruten i alla fall, men stukad är den och ont gör det. Pulserar fortfarande i foten som nu är hårt lindad. Kan inte stödja på den överhuvudtaget, så det var allt lite kämpigt att ta sig hem.

Hade tänkt jobba på förskola imorgon, men jag tror knappast att det blir något med det.
Tror inte ens att jag kommer att lyckas ta mig dit. Hoppa på ett ben nerför ishala trappor på väg till spårvagnen känns inte som en jätteenkel uppgift.

Hm. Bra jobbat!


Men träningen började bra:

Gjorde wall flips! Woho! För er som inte är så insatta i gymnastiska övningar så innebär det att springa upp mot väggen, skjuta ifrån och göra en bakåtvolt.


Men lite fusk här... Han ställde sig faktiskt högst upp på klossen och gjorde en bakåtvolt därifrån.



Haha, så sött! God Jul-kallingar!


Lite härliga människor från vår "Vuxengympa"-grupp som ni fick se där!


Kommentarer

Postat av: Linda

Åhh vad typiskt! Krya på den!

2012-01-26 @ 01:03:45
Postat av: Karolin A

Hoppas din fot blir bättre! men som sagt, härliga bilder! =) Kram!

2012-01-26 @ 11:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0