En bättre studiofotograf


En annan grej som gjorde mig glad idag:
Jag upptäckte att jag har blivit så mycket säkrare på att fota, om man jämför med t.ex. när jag studiofotade i Australien. Jag är säkrare på poseringar och utsnitt, är mycket snabbare och bättre på att trycka av i rätt läge.

Jag hinner variera kompositionerna när barnet äntligen ger mig det där efterlängtade leendet - ta en stående och en liggande helkroppsbild, en halvkropp och ett porträtt. Klick, klick, klick, klick, klick. Alla säljbara.

Tyvärr får jag inte lov att visa er några bilder, men vi fotar i alla fall mot helvit bakgrund, enkelt och avskalat - bara en glad unge eller två, fint belyst. Verkligen min typ av bilder. Snyggt blir det!

Daniel sa att jag har jobb hos honom om jag känner för att hoppa av studierna, hehe.
Så, nog med skryt för idag. Nu - plugg.



Kommentarer

Postat av: essays

If you can say that you are really happy person it's great for you!

2012-04-02 @ 14:58:08
URL: http://essay-writer.org/prices.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0