StudioBus på Svenska mässan


Gud vilken underbart bra dag det har varit!

Mina lektioner som jag höll i på praktiken gick hur bra som helst och barnen verkade nöjda och positiva till allt de med.

Till en mattelektion var läraren försenad, så jag sa bara åt barnen att ta upp sina matteböcker och vilka sidor de kunde jobba med. Till min stora förvåning gjorde de som jag sa på en gång, satt helt knäpptysta och började arbetade superkoncentrerat på direkten. Jag kan lova att läraren var väldigt nöjd när hon kom in i klassrummet. Härligt!

Efter en förmiddags praktik begav jag mig till utställningen Baby & Barn på Svenska Mässan. Där stod jag i en monter tillsammans med Daniel på StudioBus. En massa barn har jag fått fota under dagen!

Trodde mest att jag bara skulle hjälpa kunderna att välja ut bilder och fylla i blanketter, men efter ett tag blev det nästan så att jag fotade vartannat barn som kom till studion. Hur roligt som helst!

Men det bästa av allt är att jag släppte nervositeten, tänkte att "jag kan det här!" och bestämde mig för att vara säker på mig själv. Både när det gällde mina lektioner, fotningen och i samtalen med kunderna. Jag har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen och bara njutit och varit stot över mig själv. Underbart att kunna känna så ibland!

Imorgon ska det plåtas igen från 9.30-18 och på söndag kör jag till 14. Sen blir det teater med Emelie! Mer om det senare...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0