Tentaöl!


Idag var det dags för salstenta. Om läs- och skrivinlärning och läs- och skrivutveckling.

Och det gick bra! Så himla skönt att gå ut från tentasalen och verkligen känna sig nöjd!

Jag svarade utförligt på varenda fråga och kände att jag hade riktigt bra koll på nästan allt. En del frågor var en smula märkligt formulerade, men jag hoppas att jag uppfattade dem rätt. Så nu är det bara att vänta och se hur de bedömer det hela...

För en gångs skull går jag inte och funderar över något svar eller ångrar att jag inte skrev något på ett annat sätt. Så härligt!

Så nu ska jag alldeles strax möta ett gäng från klassen och fira med en öl på Andra lång. Tjohej!



Kommentarer

Postat av: custom research papers

I like your photos here - they are really nice and cheerful!

2012-04-02 @ 14:52:41
URL: http://iresearchpapers.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0