Käftsmäll och tjat.


Jag får vara med i trampettnumret, minsann!
Jag ska låtsasfajtas och göra volter ihop med grabbarna och Lovisa.. hoho.
Det blir nog toppelitopp.

Idag gjorde jag en volt och landade mellan två mattor så att jag slog i ryggslutet. Det gjorde fasligt ont, men gick över efter ett tag, som tur var. Tur också att de inte var svanskotan, det hade nog vart värre.

Idag visade vi våra reklambilder på fotot. De verkade gilla min faktiskt, så det var ju bra!
Den såg ut som en riktig reklambild tyckte Christer.

Christer klagade en väldig massa på mig på den här fotolektionen. Jag skriver ut för mycket, fast jag skriver ut samma mängd som alla andra. Han har sagt åt oss att skriva ut de projekt vi gör, så jag fattar inte. Nu ska jag tydligen slösa mindre på papper, men jag slösar visst inte.

Jag ska säga till honom innan jag gör egna projekt tycker han. Men ska jag ringa till honom om jag stannar och fotar en stund i skogen på väg hem från stan? Jag ska tydligen planera projekten mer. Man han verkar ju gilla det jag har gjort, så det förstår jag inte heller.

Jag ska variera mina projekt mer. Jahopp. Många har knappt gjort några projekt alls.
Jag har fotat nattbilder, vattenfall, vårbilder, stallet, konsertbilder, basket, studiobilder... blabla. Dessutom alla obligatoriska grejer: vitt stilleben, reklambild, collage, familjen, hasselbladsporträtt... Han kollar ju inte ens i min pärm för tusan!

Han tycker nog mest om att tjata på mig fast det inte behövs. Knasgubbe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0