Jag kommer att bli megagravid!


Hos Marcus aka "Mr Mac" i förrgår...
Väldigt trevlig kväll med prat om barndomen, Ickas jobb med Glassbilen, titt på youtubeklipp och cirkusfilmer och allmänt babbel om det mesta.


Näe Marcus, den här frisyren är inte okej!
Klippning snarast!


Hej myspys!

På något sätt kom vi in på drömtydning och jag berättade om min konstiga dröm med ekorren, ödlan och de afrikanska männen.
Marcus kom på att han hade en drömtydningsbok och genast började vi slå upp vad mina störda händelser kunde ha för betydelse.



Det verkar som att folk drömmer väldigt konstiga drömmar om ekorrar - man kan döda en ekorre, fånga eller flå den.
Fånga var det ju i mitt fall och det betyder visst att jag ska få många barn!
Vi slog upp fler saker; Gå upp ur sängen står för hälsa, ödla betyder att en lätting (latmask) ägnar mig en hängiven vänskap och neger motsvarar förargelse.
Hmm... hur ska man tolka detta nu då?

  1. Jag får många barn med någon jag känt länge och jag är frisk och kry, men jag är väldigt irriterad över att killen är så lat.

  2. Jag försöker få många barn men alla blir missfall vilket gör mig förargad. En lat vän stöttar mig genom det hela.

  3. Jag blir sjuk och less på livet. Alla mina barn passar upp på mig trots att de är lata.
Det här med drömtydning är inte lätt alltså!
Hur tror ni att man ska tolka detta?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0